Stunt Bike Forum - Search Results

 
Search: Posts Made By: $$$$DINO$$$$
Showing results 1 to 50 of 492
Search took 0.24 seconds.
10-21-2011, 02:56 AM
Replies: 25
Views: 2,112
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: Stolen red 06 636 carlisle PA

http://www.pennlive.com/midstate/index.ssf/2011/06/harrisburg_man_dies_following/3032/comments-2.html
10-21-2011, 02:54 AM
Replies: 25
Views: 2,112
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: Stolen red 06 636 carlisle PA

Here's a little follow up to what's going on as of right now, The police failed to tell me that my bike was in a accident or that was found, nobody called me to tell me whats going on. Why?!when i...
10-19-2011, 12:42 AM
Replies: 25
Views: 2,112
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: Stolen red 06 636 carlisle PA

just found out today it was my bike for sure
08-29-2011, 12:00 PM
Replies: 4
Views: 569
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: Non skid spray= a stunters best friend...

hell yeah i seen the stuff on tv
04-14-2011, 05:51 PM
Replies: 25
Views: 2,112
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: Stolen red 06 636 carlisle PA

pittsburg harrisburg phlly..this shit sucks..

thanks for anyone keep an eye out for me!
04-13-2011, 05:58 PM
Replies: 25
Views: 2,112
Posted By $$$$DINO$$$$

Stolen red 06 636 carlisle PA

you cant imagine how i feel about this..
someone stole my red 06 636 from my parking lot where i live yesterday night.
i'm offering a reward of $1500 for anyone that can tell me where my bike is.
01-19-2011, 10:11 AM
Replies: 0
Views: 202
Posted By $$$$DINO$$$$

954 hand brake

complete ft set up.. $140 shipped
01-06-2011, 02:44 AM
Replies: 0
Views: 185
Posted By $$$$DINO$$$$

954 Frame and Clean title

straight!! $900 shipped to us...
12-11-2010, 05:33 PM
Replies: 1
Views: 165
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 954 Frame and Clean title

ill throw in free swing arm just pay shipping..
12-11-2010, 05:32 PM
Replies: 7
Views: 447
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 954 front end

sent you a message
Forum: Open Forum
11-29-2010, 06:12 PM
Replies: 5
Views: 620
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: stuntlife dead

its pretty damn dead
11-22-2010, 11:05 PM
Replies: 0
Views: 142
Posted By $$$$DINO$$$$

954 hand brake

$160 shipped..complete set up..
11-22-2010, 03:05 PM
Replies: 1
Views: 165
Posted By $$$$DINO$$$$

954 Frame and Clean title

straight!! $1100 shipped to us...
11-18-2010, 11:53 AM
Replies: 7
Views: 447
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 954 front end

ill do $400..shipping is gonna cost me..cant go any lower then 400!!!
11-16-2010, 10:25 AM
Replies: 7
Views: 447
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 954 front end

$450 shipped
11-14-2010, 04:31 PM
Replies: 7
Views: 447
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 954 front end

heres picture..and heads up, forks will need new seals soon its been a while since i changed them..
11-14-2010, 04:26 PM
Replies: 7
Views: 447
Posted By $$$$DINO$$$$

954 front end

aftermarket clipons, forks, triple,front rim and good tire,complete front brake/master/line/calipers/new pads...$500 shipped..
10-31-2010, 08:38 AM
Replies: 4
Views: 300
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: full throttle 954 handbrake

Why you telling me, why do i give a shit??:LOL
10-28-2010, 12:50 PM
10-28-2010, 12:48 PM
Replies: 13
Views: 428
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 954 part out

don't have the cage..only have the right rear set..
10-27-2010, 06:41 AM
Replies: 13
Views: 428
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 954 part out

payment pending for tthose..ill let you know if it don't go thru..
10-24-2010, 08:36 AM
Replies: 4
Views: 300
Posted By $$$$DINO$$$$

full throttle 954 handbrake

this is the full throttle single caliper complete handbrake kit with stainless steel braided brake line ..everything has been set up..just bolt on.. $200 shipped anywhere to 48..
10-23-2010, 06:36 PM
Replies: 13
Views: 428
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 954 part out

pms sent..i can not confirm if the rear rotor will fit a f4i, but if u can,it be $25 shipped..
10-21-2010, 07:19 PM
Replies: 13
Views: 428
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 954 part out

motor good but needs stator cover and a little peace under the stator cover that needs to be welded back on..
10-21-2010, 06:52 AM
Replies: 13
Views: 428
Posted By $$$$DINO$$$$

954 part out

what u need? also have hand brake set up..
09-21-2010, 05:39 PM
Replies: 1
Views: 153
Posted By $$$$DINO$$$$

954 ignition lock/key

anyone near by have it? i want to pick it up..
09-06-2010, 12:37 AM
Replies: 2
Views: 241
Posted By $$$$DINO$$$$

954 forks

who's got a deal
09-05-2010, 10:52 PM
Replies: 10
Views: 423
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 954rr forks and f4i ecu

how much for forks?
09-02-2010, 02:37 PM
08-26-2010, 10:56 PM
Replies: 110
Views: 26,103
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: craigslist stuntschool in SAC, another myspace POSER!!

ill teach wheelies for 50 an hour shitttt..who wants some??:LOL
Forum: Open Forum
08-16-2010, 01:29 PM
Replies: 9
Views: 494
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 8 killed more injured in MDR race

I always thought these mother fuckers were to damn close to these cars flying by..
08-15-2010, 08:50 PM
Replies: 2
Views: 146
Posted By $$$$DINO$$$$

954 ecu

anyone have one layin around? how much?
08-14-2010, 06:25 PM
Replies: 8
Views: 439
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: Lost key to my 954

I'm gonna see if i have spark on the plugs..if i don't the ecu is probly fried.. if i do have spark the fuel pump probly went bad but ill do another test on the pump to make sure??!!!!
08-14-2010, 05:03 PM
Replies: 8
Views: 439
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: Lost key to my 954

i dont think its bad...954s have the same thing, it might be the diode...the ignition switch is not original it off of ebay, so the wiring colors r not the same..but the ignition switch is made for...
08-13-2010, 08:04 PM
Replies: 8
Views: 439
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: Lost key to my 954

Fuel pump does not prime it self!
08-13-2010, 08:03 PM
Replies: 8
Views: 439
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: Lost key to my 954

Yes! I have the keys to the new ignition and cap..its just when i connect all the wires to the ignition, turn the key on, the fuel pump does not come on..I checked the fuses..The bike ran before i...
08-13-2010, 07:15 PM
Replies: 8
Views: 439
Posted By $$$$DINO$$$$

Lost key to my 954

so i order a new ignition switch and gas cap of ebay and now the fuel pump does not work..i should have taken it to a lock smith but too late now cuz i thought the keys have chips in them or...
07-01-2010, 03:29 PM
Replies: 4
Views: 569
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: Roc 2010?

same as every year?!
06-18-2010, 09:50 PM
Replies: 9
Views: 775
Posted By $$$$DINO$$$$

Forum: Open Forum
05-27-2010, 11:30 PM
Replies: 14
Views: 1,234
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: On Probation and cant pass drug test?

they are using some new in those..that;s why its not banned..they keep coming out with new ones
Forum: Open Forum
05-22-2010, 07:16 PM
Replies: 14
Views: 1,234
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: On Probation and cant pass drug test?

actually its not bad..but that shit is over priced on the website
Forum: Open Forum
05-15-2010, 01:02 PM
Replies: 10
Views: 469
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: ________can u walk on water????????

thats weird as fuck..i bet u could learn that shit and run across rivers and shit.:LOL
Forum: Open Forum
05-12-2010, 08:46 PM
05-11-2010, 08:29 PM
Replies: 14
Views: 607
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: squirrel in house.. lol

had a bat in my room:LOL
05-05-2010, 12:32 PM
Replies: 24
Views: 1,916
Posted By $$$$DINO$$$$

05-05-2010, 12:27 PM
Replies: 18
?
Views: 736
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: ?

Stunt riding is dieing..the stunt riding i fell in love anyway..
Forum: Open Forum
05-04-2010, 06:24 PM
Replies: 0
Views: 295
Posted By $$$$DINO$$$$

Who smokes/smoked JWH-018

Fuck MJ man...as long as this is around at least..
05-01-2010, 01:34 PM
Replies: 10
Views: 356
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: patching a rear tire?

the plug likes to fall out when doing burnouts..but half the time its good tho..
Forum: Open Forum
04-25-2010, 08:15 PM
Replies: 13
Views: 958
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: How do you retract after winning an item on eBay?

no reason to do that..they can both agree that they wont complete the transaction and the seller will get his credit..but he has to trust the buyer that he wont screw him over..you will understand...
04-21-2010, 11:14 PM
Replies: 7
Views: 521
Posted By $$$$DINO$$$$

Re: 929 and 954 pics

your better off with no cage then a fi cage...well almost..that shit will put holes in your bike
Showing results 1 to 50 of 492
 


 
Forum Jump

Contact Us - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.