Stunt Bike Forum - Search Results

 
Search: Posts Made By: Beto
Showing results 1 to 50 of 490
Search took 0.20 seconds.
Forum: Alabama
02-19-2012, 11:47 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

thanks Eric, yeah I'm trying lol. Me and Beau still ride, and now theres 3-4 newer guys riding. We need to meet up and ride again soon :cheers:yeah
Forum: Alabama
02-16-2012, 11:45 AM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

sup buddy! :hello:hello
11-21-2011, 03:14 PM
Replies: 5
Views: 1,282
Posted By Beto

Re: Squidfest 2011

http://vimeo.com/32462932
11-15-2011, 05:01 PM
Replies: 5
Views: 1,282
Posted By Beto

Squidfest 2011

http://www.youtube.com/watch?v=j_mSlVcsPuY
10-20-2011, 12:13 PM
Replies: 0
Views: 173
Posted By Beto

01 f4i motor $450

its my spare motor for my bike but I need the money right now. Came out of a streetbike that was never stunted, dude hit a pole and had the bike parted out. $450 picked up.
10-20-2011, 12:04 PM
02-18-2011, 05:33 PM
Replies: 9
Views: 912
Posted By Beto

Re: FS or trade 07 R1 clean title

SOLD sold sold SOLD!
02-16-2011, 06:01 PM
Replies: 9
Views: 912
Posted By Beto

02-16-2011, 06:00 PM
Replies: 14
Views: 958
Posted By Beto

Re: 03 r6 ff clean title stunt

sick bike, wish I had some extra cash! This would look nice next to my other r6 lol
02-11-2011, 06:03 PM
Replies: 9
Views: 912
Posted By Beto

Re: FS or trade 07 R1 clean title

can you guys post any pics of the bike you want to trade?
02-04-2011, 10:09 PM
Replies: 9
Views: 912
Posted By Beto

FS or trade 07 R1 clean title

07 R1
-Clean title
-13k miles
-Custom painted lexus pearl white with blue flakes(all OEM bodywork)
-Dual Yoshimura carbon fiber 3/4 exhaust system
-Supersprox sprocket in the back, stock...
01-13-2011, 02:38 PM
Replies: 6
Views: 1,484
Posted By Beto

Nick Apex zx10 vs rx7 drift battle

http://www.youtube.com/watch?v=VYpOFimB7ZA
11-23-2010, 12:29 AM
Replies: 23
Views: 956
Posted By Beto

Re: I've got a good question!

bump for a good read lol
11-03-2010, 10:54 PM
Replies: 0
Views: 144
Posted By Beto

07-08 r1 oem plastics

Leftover parts from a project. Will do cheaper if someone local wants to meet up, since then I wont have to ship. Located in Clanton, AL. But I'm always in Birmingham.

Tail-$70 shipped
Has light...
10-21-2010, 06:50 PM
10-18-2010, 06:50 PM
Replies: 3
Views: 589
Posted By Beto

03 crf150 $850 or trade for f4i/r6 parts

Runs great, has new pirelli dirt tire on rear. Disc brake up front. Needs left side peg and stand. $850 or trade for f4i parts or r6 parts. Or shit if you got a mangled/shitbox/partsbike f4i or r6...
09-26-2010, 06:16 PM
Replies: 18
Views: 3,735
Posted By Beto

Re: Custom Aluminum Fairings

powdercoated tail would look sick on my r6 :yeah
09-25-2010, 11:47 AM
Replies: 46
Views: 3,005
Posted By Beto

Re: If I see another bike with no upper

CBO, I need a copy of street sessions and badkids. Cant find that shit anywhere :banghead

hook it up, I'll fucking pay lol
09-22-2010, 09:47 PM
Replies: 19
Views: 1,401
Posted By Beto

Re: 2005 Yamaha R6 Great Condition ALABAMA $3000

nice bike! If I didnt already have my r6 setup to my liking I would definitely pick this up :cheers
09-05-2010, 10:26 AM
Replies: 0
Views: 92
Posted By Beto

07-08 R1 plastics

looking for a nice full plastic set w/ tank if possible, pics and price please
08-27-2010, 09:47 AM
Replies: 845
Views: 329,412
Posted By Beto

Re: **Post pictures of R6's here**

wow, that bike looks great man!





get some better pics up of that tail saver, I've been needing one bad. How much also?
Forum: Alabama
07-14-2010, 10:42 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

for sure. Last weekend of this month, better see all of yall at the lot :yeah
Forum: Alabama
07-14-2010, 08:46 AM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

such a showoff :LOL
Forum: Alabama
06-20-2010, 01:47 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Forum: Open Forum
06-11-2010, 05:07 PM
Replies: 3
Views: 419
Posted By Beto

Re: Can the United States win the World Cup?

I sure hope so, their first game is tomorrow against England. USA!!! :yeah



^yes they are Bray, not the best, but they can definitely hold their own.
06-10-2010, 05:26 PM
Replies: 30
Views: 1,822
Posted By Beto

Re: 09 zx6r

i'm so fuckin jealous :LOL :cheers thats the only bike I'd consider selling my r6 for :yeah
Forum: Alabama
06-04-2010, 12:59 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

I hope so, its my last chance to ride until August :banghead



are you getting the new evo 4g? I hope something that big comes out on verizon soon.




sup brotha! :hello
Forum: Alabama
06-01-2010, 08:22 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Forum: Alabama
05-30-2010, 12:07 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

its been raining alot. Got a macbook pro yesterday :yeah
Forum: Alabama
05-26-2010, 01:41 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

got a nice big lot?
Forum: Alabama
05-24-2010, 12:56 PM
Replies: 14
Views: 451
Posted By Beto

Re: Pics from 5-23-2009

aww snap :LOL
Forum: Alabama
05-24-2010, 10:30 AM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

shitty! I'm starting to pull off about 5-6 circles, tried to go for 10 but got dizzy :yeah
Forum: Alabama
05-24-2010, 10:15 AM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

damn so you didnt ride at all?
Forum: Alabama
05-23-2010, 03:22 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

i'm all jacked up on mountain dew
Forum: Alabama
05-23-2010, 01:28 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

gonna have to wait till next weekend. I'm burning some copies of my grandmoms birthday party for all my aunts and uncles
Forum: Alabama
05-23-2010, 01:23 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

yup, saw it this morning, makes me sad. I cant even get that high with the bike helping me jump :banghead
Forum: Alabama
05-23-2010, 01:11 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

lmao, god bless those kids :LOL
Forum: Alabama
05-22-2010, 02:32 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

correction. We'll be there at 3 :yeah

Keith should be there around that time too
Forum: Alabama
05-21-2010, 12:48 AM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

Looks like Donahoo's old bike
Forum: Alabama
05-18-2010, 12:52 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

isnt your girl pregnant? If so that explains it lol...hope you get to keep your bike buddy, your starting to get the hang of the whoolies :cheers
Forum: Alabama
05-16-2010, 01:06 PM
Replies: 8
Views: 335
Posted By Beto

Re: weekend pics with CRASHES

:LOL :LOL :LOL


254372


254373
Forum: Alabama
05-16-2010, 01:05 PM
Replies: 8
Views: 335
Posted By Beto

Re: weekend pics with CRASHES

I'm working on my hops :Dsmile

254374

254375

254376

254377
Forum: Alabama
05-16-2010, 01:03 PM
Replies: 8
Views: 335
Posted By Beto

Re: weekend pics with CRASHES

254379

254380

254381

254382

254383
Forum: Alabama
05-16-2010, 01:02 PM
Replies: 8
Views: 335
Posted By Beto

Re: weekend pics with CRASHES

254395

254396

254397

254398

254399
Forum: Alabama
05-16-2010, 01:00 PM
Replies: 8
Views: 335
Posted By Beto

weekend pics with CRASHES

sweet day, good to see everyone trying new stuff :yeah


254408

254409

254410

254411
Forum: Alabama
05-16-2010, 12:14 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

awesome! I need to go way higher next time :yeah
Forum: Alabama
05-14-2010, 09:36 PM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

Omg hahhahahahaha




Ur avatar is awesome btw :yeah
Forum: Alabama
05-14-2010, 10:46 AM
Replies: 23,632
Views: 309,074
Posted By Beto

Re: Tha Alabama Bullshit Thread

daaaaaaamn Brandon, dont take it seriously, its just random stuntlife shit talk :cheers
05-12-2010, 08:34 PM
Replies: 34
Views: 1,934
Posted By Beto

Re: Another A-town subframe help!!

good to hear, I love the subframe, its solid for sure. Just really sucks having to stop a lot to put the seat back on.
Showing results 1 to 50 of 490
 


 
Forum Jump

Contact Us - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.