Stunt Bike Forum - Search Results

 
Search: Posts Made By: Vikt0r
Showing results 1 to 50 of 73
Search took 0.19 seconds.
05-05-2010, 08:26 AM
Replies: 1,320
Views: 218,515
Posted By Vikt0r

Re: pics of the everyones 50s

I love 50is :)

254780

254781
04-07-2010, 08:55 AM
Replies: 17
Views: 9,042
Posted By Vikt0r

Re: Triumph 675 street triple R stunts

Nice man! Love you on the 636. This can be sick. It looks like a pretty small bike ?
04-07-2010, 07:59 AM
Replies: 866
Views: 222,118
Posted By Vikt0r

Re: **Post pictures of 929/954's here**

255524

yes, im a yut ugh squid
255525

255526
02-24-2010, 02:35 PM
Replies: 2
Views: 650
Posted By Vikt0r

Re: NHRA performance

fucking sexi bike!!!
02-20-2010, 09:26 AM
Replies: 27
Views: 5,794
Posted By Vikt0r

Re: The New Alex Flores Whip!!!!!!

Sweet! Like that white shit on the tiers :yeah
02-12-2010, 04:24 PM
Replies: 11
Views: 812
Posted By Vikt0r

Re: Igor Kiselev - Russia

Good riding!

Very inspirational :)

Keep it up i like it:apimp
02-11-2010, 03:30 PM
Replies: 0
Views: 431
Posted By Vikt0r

Grotesk Stunters - 3.0

Some nice good clip from this summer in south sweden on 50(70)cc bikes.

Look and enjoy:

http://vimeo.com/9379732


Please commet and say what you think about it :)
01-27-2010, 12:02 PM
Replies: 4
Views: 714
Posted By Vikt0r

Re: wanted Andreas Gustaffson videos

check on his website maby.
01-20-2010, 04:47 AM
01-09-2010, 02:43 PM
Replies: 8
Views: 1,367
Posted By Vikt0r

Re: 929 packed in a car pic request...

maby some kind of this style :LOL ?

257967
01-02-2010, 08:03 PM
Replies: 39
Views: 1,727
Posted By Vikt0r

Re: da Liks, stock 2006 zx636r!

SICK, wunderbar:apimp
10-08-2009, 01:28 PM
Replies: 866
Views: 222,118
Posted By Vikt0r

Re: **Post pictures of 929/954's here**

My fist bike.
Not done yet. Hb, roundbar and some small stuff to fix:hello

261612

261613
09-21-2009, 12:31 PM
Replies: 64
Views: 47,709
Posted By Vikt0r

Re: F4i Idle Screw Mod (pics)

I cant mount my new longer idel cabel(900rr -96) on my 929 01.

Its so F***cking tight:banghead

Someone who had fix it ?:shruggs
09-21-2009, 09:22 AM
Replies: 866
Views: 222,118
Posted By Vikt0r

Re: **Post pictures of 929/954's here**

[quote = IRISKA Mike; 4132768] 929 Erion är den enda cykel jag skulle ge upp min 954 för. [/ quote]

Erion? Är det någon special edition or what?
09-04-2009, 02:38 PM
Replies: 9
Views: 562
Posted By Vikt0r

Re: a few shots IN the pool

HAHA cool shit :)
08-20-2009, 11:20 AM
Replies: 181
Views: 16,271
Posted By Vikt0r

Re: sickest pics 09

Its a scooter i know. But my sickest pix from this summer:hello

264175

264176

264177

264178
08-06-2009, 04:09 PM
Replies: 39
Views: 4,696
Posted By Vikt0r

Re: Stunter 13 drift murderer

SIIIIICK shit. Love it!

When untouchable movie came?
07-21-2009, 04:49 PM
Replies: 342
Views: 63,034
Posted By Vikt0r

Re: best stoppie pic 09

Scooter i know. I Sucks on it but its fun:yeah

265510

265511
06-17-2009, 05:40 PM
Replies: 75
Views: 4,083
Posted By Vikt0r

Re: Sick French Stunt session by Insane J!

Sick! Love this shit in Europa:apimp
06-15-2009, 04:53 PM
Replies: 63
Views: 2,291
Posted By Vikt0r

Re: da Liks, Survival of the Fit 09

Nice!!

Sick stoppies, i love them:apimp
06-12-2009, 06:10 PM
Replies: 3
Views: 448
Posted By Vikt0r

Re: Rockinwitthebest 07-06-09

i LIKE THE SHIT ON THEi SLIDER. SIIck idle shit. Keep it up. Godd insperasion :)
04-20-2009, 03:37 PM
Replies: 22
Views: 920
Posted By Vikt0r

Re: back to ridin!!

I like your stunts. Nice and cool style, Keep it up:apimp
04-20-2009, 03:32 PM
Replies: 63
Views: 3,322
Posted By Vikt0r

Re: roll back out of a highchair yeah!

SIckesT!:apimp:banghead
03-28-2009, 09:57 AM
Replies: 799
Views: 157,444
Posted By Vikt0r

Re: is your stunt bike Sh*ty or Pretty?

Nice bike Nicklas. Frech man.


My "new" scoot for this year:

272708

272709

Yuuuht uugh:apimp
11-26-2008, 11:21 AM
Replies: 112
Views: 6,877
Posted By Vikt0r

Re: Little video of me, Jorian, Stunt4eveR

Crazy !!! And i love it:)


You are the best stunter in the world atm:apimp
11-03-2008, 02:35 PM
Replies: 44
Views: 3,264
Posted By Vikt0r

Re: Jorian can fly!

Hes FACKING sick:D And best!
10-20-2008, 11:44 AM
Replies: 52
Views: 1,584
Posted By Vikt0r

Re: D like drifting and deforestation

Tigroo i love you and your style. Realy sick:D
10-16-2008, 01:32 PM
Replies: 56
Views: 5,942
Posted By Vikt0r

Re: <---- best stuntbike poll ---->

Anyone know how Honda Cb 500 works to stunt? Alot of the francr ride whit that bike. Injetion? Stuntparts? Good first stuntbike?


Thx for help:)
10-03-2008, 05:42 PM
Replies: 269
Views: 22,672
Posted By Vikt0r

Re: post up your gangster stoppie shots!!

Realy nice;) Sexi bike too:apimp
09-29-2008, 06:39 AM
Replies: 48
Views: 2,984
Posted By Vikt0r

09-13-2008, 07:22 AM
Replies: 366
Views: 74,173
Posted By Vikt0r

Re: post your fav pic

Good squid:YEAH
08-31-2008, 10:48 AM
Replies: 10
Views: 722
Posted By Vikt0r

Re: some new footbreak stuff

Realy cool and creative:) Keep it up:YEAH
08-15-2008, 08:50 AM
08-12-2008, 05:46 PM
Replies: 14
Views: 818
Posted By Vikt0r

Re: Off Axis: Touching The Streets

Man that was an asskickin' vid! :D
07-28-2008, 10:46 AM
Replies: 129
Views: 10,469
Posted By Vikt0r

Re: News Training Jorian Stunt4eveR

You are the sickest:YEAH Best in the wolrd in my eyes:apimp
07-04-2008, 10:48 AM
Replies: 98
Views: 7,277
Posted By Vikt0r

06-17-2008, 07:02 AM
Replies: 366
Views: 74,173
Posted By Vikt0r

Re: post your fav pic

Not realy, im suck on that thing. But i have only stunt around 40 min whit it. Take it home tomorow and fix some small thing, and after that, im fakkingstunt arround the clock:D:YEAH
06-16-2008, 11:46 AM
Replies: 366
Views: 74,173
Posted By Vikt0r

Re: post your fav pic

Some moped stuntpix:hello

295658

In the front of a F1 car:apimp

295659

295660
06-01-2008, 06:45 AM
Replies: 78
Views: 3,195
Posted By Vikt0r

Re: post pic of your fav. champion finger pose.

My favorit:YEAH
296722
296723
296724
296725
296726
296727
296728
296729
05-20-2008, 02:42 PM
Replies: 17
Views: 2,302
Posted By Vikt0r

Re: nikaia nice , france

It looks Sweet:YEAH
05-09-2008, 04:35 PM
Replies: 6
Views: 894
Posted By Vikt0r

Re: Grotesk Stunters - Spring Teaser 2008

I dont shit money:shruggs
05-09-2008, 01:26 PM
Replies: 3
Views: 513
Posted By Vikt0r

05-05-2008, 01:18 PM
Replies: 6
Views: 894
Posted By Vikt0r

Re: Grotesk Stunters - Spring Teaser 2008

Thx :)

I have sold my bws and next week i get a aprilia rs50. So wich med luck on a gear moped:hello
05-03-2008, 02:03 PM
Replies: 6
Views: 894
Posted By Vikt0r

Grotesk Stunters - Spring Teaser 2008

Let the movie speak!

http://www.youtube.com/watch?v=dOHf4oyZZfs

:hello
04-29-2008, 01:02 PM
Replies: 799
Views: 157,444
Posted By Vikt0r

Re: is your stunt bike Sh*ty or Pretty?

Pretty sh*ty:shruggs

298407
04-29-2008, 12:50 PM
Replies: 366
Views: 74,173
Posted By Vikt0r

Re: post your fav pic

Some from a show i drive on this weekend :)

298408

298409

298410

In the front of a F1 car:YEAH
04-22-2008, 06:21 AM
Replies: 11
Views: 753
Posted By Vikt0r

Re: Some scooter stuntpix from Sweden!

Hmm arround 180cm maby? I dont really sure.

Yes i know, but i serach after a bigger bike, like senda,drac or some sm moped. But this summer i drive bws and save more money for a bigger bike:YEAH
04-21-2008, 12:20 PM
Replies: 11
Views: 753
Posted By Vikt0r

Re: Some scooter stuntpix from Sweden!

Thx for the good creeds:)

Some more sweet shit from the sunny weekend:YEAH


298749

298750

298751
Showing results 1 to 50 of 73
 


 
Forum Jump

Contact Us - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.