Stunt Bike Forum - Search Results

 
Search: Posts Made By: WHEELIE
Showing results 1 to 50 of 473
Search took 0.12 seconds.
Forum: Open Forum
04-30-2019, 11:34 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Nice set up man. :cheers
04-08-2019, 10:23 PM
Replies: 1
Views: 278
Posted By WHEELIE

Re: zx6R cbr929rr

Why would you want to swap out one of the best Front ends out there??
Forum: Open Forum
04-07-2019, 03:56 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
12-04-2018, 02:51 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

:hello

WTF Did they do to this site? I scroll up and it just keeps going
Forum: Open Forum
06-27-2018, 01:22 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
06-27-2018, 01:20 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Then you weren’t a very good Boy Scout and didn’t go camping with the Oath :2cents

<—— Eagle Scout
Forum: Open Forum
06-20-2018, 12:49 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

i :LOL You're probably right... I've grown up and moved onto grown up things. Don't worry... You'll hit Puberty and Grow up some day.. :hello
Forum: Open Forum
06-19-2018, 01:48 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Glad you stayed out of AZ :LOL

Looks like a damn good adventure so far, Some awesome pics ya got :cheers
Forum: Open Forum
06-19-2018, 01:41 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
06-19-2018, 01:38 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

I would get one if I had 5 other bikes in the garage... (V8 choppers are pretty sweet too)
Forum: Open Forum
06-19-2018, 01:36 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

1: I’ve never had one
2: they’ve come along way from the leaky shovel head motor :2cents
3: who cares about reving up a bike on a cruiser :shruggs
Forum: Open Forum
06-15-2018, 10:34 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Cruising with the wife to Havasu Or Vegas on a Stunt bike isn't my Idea of a Nice Ride.. :2cents
Forum: Open Forum
06-15-2018, 10:28 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

This will be Before the Harley....
http://i112.photobucket.com/albums/n171/Litzner/01616_ebpoR3zVhaR_1200x900_zpshtrtppwk.jpg...
Forum: Open Forum
06-15-2018, 02:04 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Nope... Can't wait to sell the 929 and get a Harley
Forum: Open Forum
06-08-2018, 11:02 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Looks Decent for street/trails... :cheers
Forum: Open Forum
06-08-2018, 10:55 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

:hello Hooker faces
Forum: Open Forum
03-24-2018, 02:36 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
03-23-2018, 01:44 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

I didn't even need the Hoodie to ride to work today... :yeah
Forum: Open Forum
03-17-2018, 05:01 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

“But at the end of the day”
Forum: Open Forum
03-12-2018, 02:07 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
12-29-2017, 10:06 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
12-29-2017, 10:05 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

I got an extended drivetrain warranty when I bought it. Bone stock7.3 just rolled 150K
Forum: Open Forum
12-28-2017, 08:11 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Once my Warranty is up I am putting a Full Banks Intake/Turbo & Exhaust on my truck. :cheers
Forum: Open Forum
12-28-2017, 08:02 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

I'm driving my truck till it Dies... Then I will Rebuild that motor and do it again... Last Truck I will ever own :yeah
Forum: Open Forum
12-28-2017, 08:01 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Is it that common to have power outages out there? :shruggs
Forum: Open Forum
12-28-2017, 07:58 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

6pm and it’s 70deg... It will be 55deg when I leave for work tomorrow morning. Mid 70s all week :yeah
Forum: Open Forum
12-27-2017, 10:01 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Well I guess it did get cold... I had to wear my hoody for my ride to work this morning
Forum: Open Forum
12-27-2017, 07:58 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
12-23-2017, 01:25 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Off to put the 4th patch in my tire and go for a ride. :hello
Forum: Open Forum
11-06-2017, 11:25 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

http://i112.photobucket.com/albums/n171/Litzner/7be21546.gif (http://s112.photobucket.com/user/Litzner/media/7be21546.gif.html)
Forum: Open Forum
11-06-2017, 10:29 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

http://i112.photobucket.com/albums/n171/Litzner/muwemg.gif (http://s112.photobucket.com/user/Litzner/media/muwemg.gif.html)
Forum: Open Forum
11-03-2017, 11:54 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
09-21-2017, 12:23 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
08-31-2017, 03:05 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Is this Mic working???
Forum: Open Forum
08-31-2017, 03:05 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
08-31-2017, 03:05 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
08-31-2017, 03:05 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
08-31-2017, 03:04 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
08-31-2017, 03:00 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

:doggie :doggie :doggie
Forum: Open Forum
08-31-2017, 03:00 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

:yeah :cheers :yeah

Ya'll need to make the move West... I'm looking at picking up this buggy
for me and the wife. Even better It's Street legal here so I can drive it
to work :yeah
...
Forum: Open Forum
08-31-2017, 02:52 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

He going to be your new Slumlord??? :LOL
Forum: Open Forum
08-18-2017, 12:25 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Just landed in Vegas... off to roam around Fremont St. and then Get ready to
Fly out to MN tomorrow for Vacation (for 10 days .. :yeah )
Forum: Open Forum
08-17-2017, 09:35 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Forum: Open Forum
08-03-2017, 05:26 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

What if you work on a farm?? :shruggs
Forum: Open Forum
07-30-2017, 10:58 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

07-30-2017, 08:27 PM
Replies: 2
Views: 1,411
Posted By WHEELIE

Re: 01/02 929 parts

What you need??
Forum: Open Forum
07-30-2017, 08:21 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Fucking stinks in here
Forum: Open Forum
10-09-2016, 02:33 PM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Re: MikeM's New Post whore thread

Installed new garbage disposal, replaced the 4 fluorescent lights in the kitchen and found 1 of the 2 has a bad ballist or something else more. Next is the kitchen Faucet and sprayed. Then going to...
10-09-2016, 02:26 PM
Replies: 1
Hi
Views: 232
Posted By WHEELIE

Re: Hi

Welcome to SL :hello
Forum: Open Forum
10-07-2016, 11:04 AM
Replies: 11,351
Views: 177,727
Posted By WHEELIE

Showing results 1 to 50 of 473
 


 
Forum Jump

Contact Us - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.