Stunt Bike Forum - Search Results

 
Search: Posts Made By: mattdedes
Showing results 1 to 50 of 354
Search took 0.18 seconds.
11-28-2003, 05:17 PM
Replies: 3
Views: 238
Posted By mattdedes

mine hits too, im 15+ it doesnt bother me ...

mine hits too, im 15+ it doesnt bother me :Dsmile
11-22-2003, 01:07 AM
Replies: 32
Views: 1,354
Posted By mattdedes

hmm i have the same idle problem, crank it up...

hmm i have the same idle problem, crank it up above 2 grand, hit the gas a little and hangs at like 6 grand, i wanna hear someones tried and true method of correcting this.
10-31-2003, 03:20 PM
Replies: 49
Views: 1,760
Posted By mattdedes

uno

uno
10-30-2003, 12:51 AM
Replies: 7
Views: 413
Posted By mattdedes

i dont think theres any bar out there thats gonna...

i dont think theres any bar out there thats gonna hold all that weight over and over, i made my own bar, VERY strong, it eventually broke my frame, so i just welded 2 bars from the mainframe and...
Forum: Open Forum
10-27-2003, 09:46 PM
Replies: 87
Views: 2,417
Posted By mattdedes

95 RR first bike for me, what a POS, now i rock...

95 RR first bike for me, what a POS, now i rock the 929 :cheers
10-26-2003, 02:55 AM
Replies: 23
Views: 652
Posted By mattdedes

my bike is all stock, best endo for me is 90...

my bike is all stock, best endo for me is 90 feet, feet over the bars, i can roll about 20 feet on the pegs :laughing
10-22-2003, 12:17 AM
Replies: 14
Views: 464
Posted By mattdedes

do you have any pavement around there?? my tires...

do you have any pavement around there?? my tires in dirt= :nono :nono
Forum: Open Forum
10-10-2003, 01:56 PM
Replies: 9
Views: 398
Posted By mattdedes

yeah when im rollin 1000 footers my oil overload...

yeah when im rollin 1000 footers my oil overload light comes on :laughing :laughing
10-03-2003, 03:04 AM
Replies: 7
Views: 363
Posted By mattdedes

theres definitly some rage against the machine on...

theres definitly some rage against the machine on there
09-27-2003, 02:47 AM
Replies: 26
Views: 1,612
Posted By mattdedes

geez thats some pretty high tire pressure to be...

geez thats some pretty high tire pressure to be doin 12's dont ya think?? :laughing :laughing
Forum: Open Forum
09-25-2003, 01:10 AM
Replies: 43
Views: 2,294
Posted By mattdedes

hey ronnie whats goin on with the airport?? they...

hey ronnie whats goin on with the airport?? they finish it off yet
??
Forum: Open Forum
09-23-2003, 12:07 PM
Replies: 23
Views: 437
Posted By mattdedes

american chopper :cheers :cheers

american chopper :cheers :cheers
09-22-2003, 04:15 PM
Replies: 9
Views: 349
Posted By mattdedes

15 up here :cheers

15 up here :cheers
05-07-2003, 12:09 AM
Replies: 37
Views: 1,524
Posted By mattdedes

hey shuggs that was ME in that pic!!! I win the...

hey shuggs that was ME in that pic!!! I win the big kick in the nuts! :apimp :apimp
03-31-2003, 12:18 AM
Replies: 8
Views: 334
Posted By mattdedes

i could use another fiddy, im rollin with no...

i could use another fiddy, im rollin with no subframe once again, kids....dont 12 your fiddy :apimp :jester :apimp
03-17-2003, 11:52 PM
Replies: 22
Views: 623
Posted By mattdedes

i think i was feelin the sarcasm on that one, at...

i think i was feelin the sarcasm on that one, at least i hope so
03-17-2003, 11:48 PM
Replies: 54
Views: 3,113
Posted By mattdedes

thew thew thew, what a smooth lookin 725 footer,...

thew thew thew, what a smooth lookin 725 footer, nice job bro
Forum: Open Forum
02-25-2003, 11:36 PM
Replies: 32
Views: 654
Posted By mattdedes

word :apimp

word :apimp
02-25-2003, 11:30 PM
Replies: 4
Views: 608
Posted By mattdedes

klx's are the shit, johnnycrash will vouch for...

klx's are the shit, johnnycrash will vouch for that one, he stunts the nuts off his klx! :apimp
02-22-2003, 12:11 PM
Replies: 7
Views: 330
Posted By mattdedes

damn what an ugly color :twofinger :twofinger

damn what an ugly color :twofinger :twofinger
02-22-2003, 12:07 PM
Replies: 3
Views: 325
Posted By mattdedes

yeah most def, it would never hold air without a...

yeah most def, it would never hold air without a tube
02-21-2003, 07:27 PM
Replies: 12
Views: 570
Posted By mattdedes

hes a mystery person that claims "you name it, i...

hes a mystery person that claims "you name it, i got it" and has photoshopped every stunt picture of himself :jester :jester
02-18-2003, 11:46 PM
Replies: 435
Views: 80,708
Posted By mattdedes

i just put my bar on, its gonna stick out about...

i just put my bar on, its gonna stick out about 10 inches past the tail, i wanna get it up to that point, then shorten it as i get better, i think that will be the best strategy for me
Forum: Open Forum
02-13-2003, 09:09 AM
Replies: 11
Views: 376
Posted By mattdedes

welcome! :cheers :hello :hello :hello

welcome! :cheers :hello :hello :hello
02-13-2003, 09:08 AM
Replies: 18
Views: 1,173
Posted By mattdedes

fake or real its still pretty hilarious, just...

fake or real its still pretty hilarious, just think if that thing hit you in the face though.....:twelve
02-13-2003, 09:06 AM
Replies: 17
Views: 927
Posted By mattdedes

yep, another story proving foreign dudes have us...

yep, another story proving foreign dudes have us on lockdown with the stunts, were gettin owned by them! :twofinger
02-13-2003, 12:21 AM
Replies: 9
Views: 463
Posted By mattdedes

:moon :laughing :laughing :laughing :jester

:moon :laughing :laughing :laughing :jester
02-13-2003, 12:20 AM
Replies: 164
Views: 15,988
Posted By mattdedes

:lol :lol :lol

:lol :lol :lol
02-13-2003, 12:17 AM
Replies: 7
Views: 392
Posted By mattdedes

:laughing :laughing brings back those...

:laughing :laughing brings back those childhood memories
02-13-2003, 12:13 AM
Replies: 10
Views: 625
Posted By mattdedes

thats pimpin it :apimp :apimp

thats pimpin it :apimp :apimp
Forum: Open Forum
02-13-2003, 12:11 AM
Replies: 5
Views: 217
Posted By mattdedes

cool....:twelve :twofinger

cool....:twelve :twofinger
Forum: Open Forum
02-13-2003, 12:10 AM
Replies: 421
Views: 6,326
Posted By mattdedes

very

very
02-13-2003, 12:07 AM
Replies: 10
Views: 656
Posted By mattdedes

whatever works for you, if it held up, then good...

whatever works for you, if it held up, then good design, cant rip on that, i just thought youd want it over the plastics so those dont get smoked off
02-12-2003, 07:27 PM
Replies: 14
Views: 515
Posted By mattdedes

HAHAHA the bud light fiddy is the most pimp fiddy...

HAHAHA the bud light fiddy is the most pimp fiddy EVER!! i love it!! :apimp :apimp :apimp
Forum: Open Forum
02-12-2003, 07:22 PM
Replies: 40
Views: 1,588
Posted By mattdedes

damn i wish i couldve made it, looked like a good...

damn i wish i couldve made it, looked like a good turnout :cheers :cheers
Forum: Open Forum
02-12-2003, 07:19 PM
Replies: 27
Views: 561
Posted By mattdedes

it wasnt that bad of downtime, but long enough so...

it wasnt that bad of downtime, but long enough so i was losing sleep from not posting! haha thanx shuggs! :Dsmile :apimp :apimp
02-12-2003, 07:17 PM
Replies: 10
Views: 656
Posted By mattdedes

isnt the crash cage meant to keep your plastics...

isnt the crash cage meant to keep your plastics intact as well as trans cover etc?? :confused: :confused:
Forum: Open Forum
02-12-2003, 07:15 PM
Replies: 5
Views: 306
Posted By mattdedes

stuntlife.com :twofinger :twofinger

stuntlife.com :twofinger :twofinger
02-12-2003, 07:14 PM
Replies: 12
Views: 583
Posted By mattdedes

daaamn!! thats definitly gangsta! :cheers...

daaamn!! thats definitly gangsta! :cheers :apimp :apimp
Forum: Open Forum
02-12-2003, 07:13 PM
Replies: 6
Views: 286
Posted By mattdedes

:birthday :birthday

:birthday :birthday
02-09-2003, 05:00 PM
Replies: 17
Views: 727
Posted By mattdedes

411???!! damn i got 379, im still bigger pimpin ...

411???!! damn i got 379, im still bigger pimpin :apimp :apimp
02-09-2003, 04:58 PM
Replies: 5
Views: 277
Posted By mattdedes

honda is definitly the way to go, 3 speed trans,...

honda is definitly the way to go, 3 speed trans, 4 stroke, doesnt get any better, plus the aftermarket is huge on xrfiddys, good luck with the purchase and have fun :apimp :cheers
02-09-2003, 04:57 PM
Replies: 5
Views: 404
Posted By mattdedes

awesome, looks like fun, whats the top end on it??

awesome, looks like fun, whats the top end on it??
Forum: Open Forum
02-09-2003, 04:50 PM
Replies: 421
Views: 6,326
Posted By mattdedes

go

go
02-09-2003, 04:48 PM
Replies: 7
420
Views: 431
Posted By mattdedes

so we can smoke in peace?? :laughing :laughing...

so we can smoke in peace?? :laughing :laughing :laughing
02-08-2003, 06:01 PM
Replies: 5
Views: 369
Posted By mattdedes

damn :devil :laughing :jester

damn :devil :laughing :jester
Forum: Open Forum
02-08-2003, 05:59 PM
Replies: 421
Views: 6,326
Posted By mattdedes

banged

banged
Forum: Open Forum
02-08-2003, 05:57 PM
Replies: 15
Views: 391
Posted By mattdedes

fur it!!! :cheers :cheers

fur it!!! :cheers :cheers
02-08-2003, 05:50 PM
Replies: 11
Views: 460
Posted By mattdedes

go for it, itll probly need to be geared though...

go for it, itll probly need to be geared though if you wanna ride some crazy wheelies :scrape
Forum: Open Forum
02-08-2003, 01:27 PM
Replies: 18
Views: 417
Posted By mattdedes

god damn i hate that message, i see it about 20...

god damn i hate that message, i see it about 20 times per day :laughing :laughing it should be changed to every 5 seconds!
Showing results 1 to 50 of 354
 


 
Forum Jump

Contact Us - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.