Stunt Bike Forum

Stunt Bike Forum (https://www.stuntlife.com/forums/)
-   Classified Ads Feedback Board (https://www.stuntlife.com/forums/467-classified-ads-feedback-board)
-   -   kelm (https://www.stuntlife.com/forums/467-classified-ads-feedback-board/246912-kelm.html)

88REX 03-02-2009 08:32 PM

kelm
 
not trying to rag on him or get into any big arguements but i sent him 164 dollars over months ago for a f4i head light and gauge cluster
i have heard a little from him but i still have no parts at my door or money back in my paypal account he has said he has shipped it and that was over a couple weeks ago and it still hasnt came yet
i just want my parts or my money back
i most of the messages and the paypal receit to show that i have tried to make this happen as fast as possible and will post them if needed
can anyone tell me where my parts are:hello

ninjakiller34 03-02-2009 08:36 PM

Re: kelm
 
damn :(

Unknown_Tom 03-02-2009 08:38 PM

Re: kelm
 
How long ago?

88REX 03-02-2009 08:39 PM

Re: kelm
 
hmm let me check my pms and ill see when i sent him the money
im not saying the guy is a bad guy or anything he might be just really busy but i sent him money and i expect parts ya know ?

ninjakiller34 03-02-2009 08:40 PM

Re: kelm
 
[quote=88REX;3816746]over months ago[/quote]

88REX 03-02-2009 08:42 PM

Re: kelm
 
i sent him the money 2/2 so a month ago lol seems like forever when ur coming home hoping bike parts are there ya know haha

Unknown_Tom 03-02-2009 08:47 PM

Re: kelm
 
Yeah I hear ya. He seems to be a good kid, he's got a big reputation so I'm sure he'll see this thread and make it good. I'm assuming you've tried pm's before posting this right?

mofat01 03-02-2009 08:50 PM

Re: kelm
 
Kelm will have some story saying its his crackhead roommates fault he didn't send your stuff yet

88REX 03-02-2009 08:58 PM

Re: kelm
 
ya he seems like a pretty cool guy i really just need my parts or my money back

Dick Loogie Stunts 03-02-2009 09:14 PM

Re: kelm
 
[quote=88REX;3816746]not trying to rag on him or get into any big arguements but i sent him 164 dollars over months ago for a f4i head light and gauge cluster
i have heard a little from him but i still have no parts at my door or money back in my paypal account he has said he has shipped it and that was over a couple weeks ago and it still hasnt came yet
i just want my parts or my money back
i most of the messages and the paypal receit to show that i have tried to make this happen as fast as possible and will post them if needed
can anyone tell me where my parts are:hello[/quote]paypal dispute is garbage but start there...then keep bumping this thread putting dude on blast...also,post his email adress,myspace,whatever other info you have for him...hopefully other people will send some hate his way and he will make it right..i buy and sell on here all the time and i NEVER wait more than 48 hours to ship stuff and send out tracking info...who gives a fuck about his REPUTATION on here...as far as i can tell,hes just some kid that wont go away so people grow to accept him:2cents

88REX 03-02-2009 09:20 PM

Re: kelm
 
im gonna give him a 24 hours for a response to this issue
maybe he has some friends on here that can tell him?

kylenv 03-02-2009 10:57 PM

Re: kelm
 
yeah that is some bullshit. if you take money for items on this on any other site it doesn't matter who you are, or no. You should handle your business or refund them the moment you know you can't ship the item. It just makes it hard for people to trust other people on this site, even though there are tons of guys who really do go the extra mile to help.

kylenv 03-02-2009 10:58 PM

Re: kelm
 
o'yeah I know your looking for alot of items. contact D on RR , though he is not always anywhere near the cheapest he is cool, very honest, and will always get back with you. tell him I sent you,,,that when when I need a new engine he'll remember to hook me up!! lol

88REX 03-02-2009 11:29 PM

Re: kelm
 
lol can u pinpoint me on how to find him lol im new to this site
i have spent over 500 dollars on this site so far and it keeps going up lol

btw
kelm just messaged me he moved so he hasnt ben on for a couple days which is understandable
im gonna keep this thread open until i get a tracking number though just for security reasons

Kelm 03-03-2009 12:12 AM

Re: kelm
 
[QUOTE=loogie;3816842]paypal dispute is garbage but start there...then keep bumping this thread putting dude on blast...also,post his email adress,myspace,whatever other info you have for him...hopefully other people will send some hate his way and he will make it right..i buy and sell on here all the time and i NEVER wait more than 48 hours to ship stuff and send out tracking info...who gives a fuck about his REPUTATION on here...as far as i can tell,hes just some kid that wont go away so people grow to accept him:2cents[/QUOTE]

go fucking kill yourself you prick. :hello
let me see what i can find out about you and i'll post it up everywhere...

Dick Loogie Stunts 03-03-2009 12:21 AM

Re: kelm
 
[quote=Kelm;3817208]go fucking kill yourself you prick. :hello
let me see what i can find out about you and i'll post it up everywhere...[/quote]dont play internet toughguy with me son:nonoif youve been on here since 03,you KNOW how you are SUPPOSED to handle your business,or get put on blast:whoopass:feel free to waste your time "finding out stuff about me and post it everywhere"...i dont give a fuck and dont have anything to hide because im not SHADY,like its sounding you ARE:nonocheck my feedback on this site and others..its ALL POSITIVE!!!!because i handle my business youngster....:whoopass:now get this cat his parts or get ready for the hate fuckstain:hello

WHEELIE 03-03-2009 12:24 AM

Re: kelm
 
Yup Thats the Kelm I remember.... :banghead

I am suprised we didn't have a thread about Kelms Move...

If he did...

WHEELIE 03-03-2009 12:26 AM

Re: kelm
 
[url]https://www.stuntlife.com/forums/74-open-forum/246941-well-i-moved.html[/url]

aaaaaaahahahahahahahahha
I stand corrected... :laughing

kylenv 03-03-2009 12:27 AM

Re: kelm
 
[quote=88REX;3817122]lol can u pinpoint me on how to find him lol im new to this site
i have spent over 500 dollars on this site so far and it keeps going up lol

btw
kelm just messaged me he moved so he hasnt ben on for a couple days which is understandable
im gonna keep this thread open until i get a tracking number though just for security reasons[/quote]


here you go
[URL]https://www.stuntlife.com/forums/members/766-d-on-rr.html[/URL]

theres tons of great people to buy from, just he parts out shit for a living so you might be able to get it all from him in one shot:shruggs

88REX 03-03-2009 12:35 AM

Re: kelm
 
he said he's getting it handled guys i hipe i hear from him tommorow though or get a refund


All times are GMT -4. The time now is 06:49 PM.


© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands